Siirry pääsisältöön

Kevätreissu 2017 Italiaan... eiku Ranskaan

Mä olin ehdottomasti menossa Italiaan. Avokki löysi sitten halvat lennot Norwegianilla Nizzaan, joka on noin tunnin junamatkan päässä Italian rajasta.... eli rajan yli pääsis kätevästi. Ranskalaisethan on tunnetusti ihan hirveän ikäviä ihmisiä ja oon vältellyt sinne menemistä viimeiset 12 vuotta...

Nooh.... kuinka sitten kävikään. Lennot Nizzaan oli ostettu ja avokki totes että jäädäänkin Ranskan puolelle ja vilautti pari hienoa kuvaa Verdonista.

Verdon
Hieman siinä sitten esittelin vastalauseita, kun onhan siellä ranskalaisia... ranskalaiset hullut autoilijat... hirveän kallista... pahaa ranskalaista ruokaa ja mä oon aktiivisesti yrittänyt unohtaa yläasteella opiskelemani ranskankielen. Mun vastalauseita ei ihan hirveästi kuunneltu ja avokki varasi kaikki hotellit. Mulle jäi auton vuokraaminen.

Multitasking - polkuveneen ohjaimissa ja GoProlla kuvausta


Ainoa isompi valmistelu multa tälle reisulle oli uuden matkalaukun (heräte)osto.  Ne pari viikkoa ennen lomaa, oli töissä oli aika työntäyteisiä ja illat vietettiin nenä kiinni kirjoissa. Joten ihan hirveästi en ehtinyt valmistautumaan reissuun ja laukkukin pakattiin pari tuntia ennen lähtöä. Laukunpakkaamisessa tuli kyllä pieni tuskanhiki, koska kylppärirempan takia niin moni tavara oli vaihtanut paikkaa. Onneksi ainoa asia mikä unohtu kotiin oli villasukat... tosin tuli sitte shoppailtua uudet tohvelit.

Tohvelit

Meillä oli erittäin onnistunut reissu ja voisin ehkä mennä toistekkin Ranskaan. Itseasiassa seuraava työmatka taitaa kohdistua Pariisiin. 


Seuraavaa postausta saa todennäköisesti odotttaa tovin. Reissukuvat on vielä kamerassa, paitsi kännykällä räpsityt. Ja kamerakin taitaa nyt olla jossain hukassa, kun järjesteltiin kaikki "paikalleen" remontin valmistumisen jälkeen.

Kommentit