Vaikka tässä on kahtena peräkkäisenä sunnuntaina ravattua päivystävän eläinlääkärin pakeilla, niin kuvittelin ongelmana olevan vain ärhäkkä silmätulehdus.
Mut ei, Onni sai viime yönä kaksi epileptistä kohtausta. Nyt epäilen, että silmätulehdus on vain oire taudista eikä pelkästään se hoidettava tauti.
Elokuussa Kouvolassa Onnin vatsaultrassa havaittiin laajentuneet imusolmukkeet, mutta kaikki veriarvot oli niinkuin piti... Pakki Onnilla on kuitenkin ollut poikkeuksellisen hyvässä kunnossa koko kesän ja kohtauksia ei ole ollut sitten Kouvolan reissun.
-> soitto eläinlääkärille... TAAS
Kommentit
Lähetä kommentti