Viikonloput ovat hujahtaneet ohi ja viikot ovat menneet työn merkeissä. Onnilla on ehkä ollut hieman ikävä mua ja se on ominut mun pyjamahousut. Kyllähän mä itsekkin tykkään niistä pyjamahoususista -on ne sen verran mukavat ja pehmoiset. Ehkä mä otan ne takaisin, kunhan pesen ne eka.
| Onnin uusi unilelu (=mun pyjamahousut) |
Tiistaina kävimme hakemassa Onnin kolmivuotisrokotukset ja uusimme kaikki Onnin lääkereseptit. Onnilla on ainakin lääkitys kunnossa tulevaksi vuodeksi... Eläinlääkäri ehdotti herkkävatsaiselle koiralle sopivaa hypoallergianappulaa ja sitä Onni on nyt syönyt keskiviikosta lähtien. Eipä oo enää pahemmin närästänyt. Onni saa nappulan lisäksi kalkkunan- ja kananlihaa ja tällä mennään nyt jonkin aikaa. Katsellaan miten Onnin vatsa tykkää tästä muutoksesta. Ainakin Onnin on taas ollut hieman rauhallisempi iltaisin.
Raakaruokinta ei tainnut olla se täydellinen vaihtoehto Onnille, mutta katsellaan josko sekaruokinnnalla (nappula-raakaruoka) tai sitten kokonaan täällä nappulalla saisi Onnin pakkiongelmat hallintaan. Tuntuu vain siltä, että ne harvat ruuat mitkä sopii, sopii Onnille vain 3-4 kk ajan ja sitten tulee taas ongelmia. Onnille pitäis varmaan syöttää todella monipuolisesti kaikkea, jotta vatsa ei ehdi "tottua" tiettyyn ruokaan...
Eläinlääkärireissun jälkeen kävimme vanhempieni luona ja Onni oli ihan täpinöissään. Vanhempien luona frisbee oli ykkönen. Sai Onni tietty paljon rapsutuksiakin - eihän se niistä ikinä kieltäytyis.
| Frisbee saa kyytiä |
| Heitä jo! |
| Jäähdyttelyä |
Seuraavana aamuna Onni olis nukkunut pidempääkin, mutta mä olin taas todella törkeä ja herätin sen seiskalta.
Kommentit
Lähetä kommentti