Aamupäivällä satoi. Kävimme tekemässä viikon ruokaostokset ja vain hengailimme. Illalla keli kirkastui ja suuntasimme pyörillä Luukkiin.
Olimme ottaneet uimakamat mukaan vain varuiksi - jos vaikka pääsis uimaan. Ja pääsihän sitä! Homma lähti taas vähän lapasesta kun intouduimme hyppimään veteen...
| Väärälampi |
![]() |
| Kesän ekat notskimakkarat |
Kotiin poljettiin sitten niin kovaa kun jaloista lähti. Luukista on todella kiva polkea kotiin päin, koska se enimmäkseen alamäkeä. Lauantai-iltana ei myöskään ollut pyöräteillä pahemmin liikennettä ja liikennevalojakaan ei ole kuin täällä Vantaan puolella.
Olimme kotonakin vielä ihan hämmästyneitä kuinka lämmin keli oli ollut. Täydellinen ilta!


Kommentit
Lähetä kommentti