Siirry pääsisältöön

Uusi hella

Uusi induktioliesi on ollut mulla hankintalistalla jo pidempään. Avokki lämpesi uuden lieden ostolle vasta viime syksynä kokkausinnostuksen myötä esim. tällä hetkellä avokki kokkailee meksikolaista ruokaa ja keittiöstä leijailee aivan mielettömän hyvä tuoksu.

Viime viikon lauantaina kävimme vihdoinkin shoppailemassa meille sen uuden hellan (ja liesituulettimen). Hellan (Elektroluxin halvin induktioliesi) ostimme Gigantista, koska siellä oli niin hyvä tarjous. Gigantti on meillä ollut pitkään boikotissa, muutaman hankalaksi menneen oston jälkeen. 200€ halvempi tuote oli hyvä motivaattori antaa Gigantille uusi mahdollisuus. Hieman jännitti, mitä säätöä tällä kertaa on luvassa ja meillä molemmilla oli viekkaukset mikä menee tällä kertaa pieleen.

Oikea tuote tuli oikeaan aikaan ja hellan asennuskin meni ongelmitta. Liesituuletin on tilattu (ei Gigantista) ja se tulee sitten joskus.
Uusi hella (ja kuvaan änkeävä snautseri)
Hellaa on jo testailtu muutamaan otteeseen ja ei valittamista. Vaikka hella on halvin mahdollinen induktioliesi, niin se ajaa ihan täysin asiansa. Meidän keittiö menee kuitenkin remonttiin kymmenen vuoden sisällä ja sitten tulee kuitenkin hankittua integroidut keittotasot ja uunit.

Kommentit

  1. Vi har också tittat på induktionsugn. Vi båda saknar vår gamla ugn som var induktion och nu när vi flyttade så fick vi ta över tidigare ägarnas keramiska ugn och den är sååååå långsam! ARGH! Jag tror nästan att vår också blir Elektrolux eller Bosch.

    VastaaPoista
  2. Joo, kommer ihåg att du nämnde om saken. Kan tänka mig hur störande de é! Vår gamla spis va med gjutjärnsplattor, så en induktionsspis é nog helt massor snabbare.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit

Slovenia - Matkapäivä 1 (Radovljica ja Bled)

Keskiviikko iltana pakkasin laukut ja vein Onnin hoitoon. Mulla on aina ihan mieletön stressi laukun pakkaamisesta ja yritän vain jatkuvasti lykätä sitä. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta matkalaukun pakkaaminen on todella ahdistavaa hommaa. Avokki ei oikein ymmärrä/arvosta tätä minun pakkaus-stressiä. Torstaina aamulla lento lähti kymmenen paikkeilla. Olimme totuttuun tapaan ajoissa lentokentällä ja joimme siellä perinteiset teet. Lento olisi ollut mukavampi ilman takapenkin juoppoja ja ilmakuoppia. Ne ilmakuopat oli yllättävän voimakkaita töyssyjä, ihmiset koneessa ihan kirkui. Mä en tykkää lentämisestä, mutta ei ne nyt niin pahoja ollut. Ne juopot meidän takana oli ihan kamalia, ikinä ei oo lennolla ollut niin äänekkäitä ihmisiä. Se niiden "puhe" tuli korvakuulokkeidenkin läpi, eli sitä ei päässyt edes pakoon. Onneksi lento oli vain sen 2½ tuntia. Ljubljanan lentokentällä oli juuri satanut ja ilma oli todella kostea ja lämmin. Autovuokraamossa oli pitkät jonot ja siell...